By | October 6, 2021
Moringa in Urdu

 

Moringa in Urdu مورنگا اولیفیرا ایک پودا ہے جسے اکثر ڈھول کا درخت ، معجزہ کا درخت ، بین آئل ٹری ، یا ہارسریڈش ٹری کہا جاتا ہے۔

مورنگا صدیوں سے اپنی دواؤں کی خصوصیات اور صحت کے فوائد کی وجہ سے استعمال ہوتا رہا ہے۔ اس میں اینٹی فنگل ، اینٹی ویرل ، اینٹی ڈپریسنٹ ، اور سوزش کی خصوصیات بھی ہیں۔

 

درخت ہندوستان کا ہے لیکن ایشیا ، افریقہ اور جنوبی امریکہ میں بھی اگتا ہے۔

مورنگا میں مختلف قسم کے پروٹین ، وٹامن اور معدنیات ہوتے ہیں۔

مورنگا اولیفیرا کے کچھ معروف ضمنی اثرات ہیں۔

جو لوگ ادویات لیتے ہیں انہیں مورنگا ایکسٹریکٹ لینے سے پہلے ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

Moringa in Urdu

Moringa in Urdu

Moringa Contains These Health Benefits

Lot of Vitamin A

Lot of Calcium

Big Source of Potassium

Best for Iron Deficiency

Zinc

Lot of Vitamin B1

Vitamin B2

Vitamin B3 (niacin)

 Vitamin B-6

(vitamin C)

Magnesium

Phosphorus

 

فوائد کیا ہیں؟

خیال کیا جاتا ہے کہ مورنگا کے بہت سے فوائد ہیں اور اس کے استعمال صحت اور خوبصورتی سے لے کر بیماریوں کی روک تھام اور علاج میں مدد کرتے ہیں۔ مورنگا کے فوائد میں شامل ہیں

جلد اور بالوں کی حفاظت اور پرورش۔

مورنگا بیج کا تیل بالوں کو فری ریڈیکلز سے بچانے کے لیے فائدہ مند ہے اور اسے صاف اور صحت مند رکھتا ہے۔ مورنگا میں پروٹین بھی ہوتا ہے ، جس کا مطلب ہے کہ یہ جلد کے خلیوں کو نقصان سے بچانے میں مددگار ہے۔ اس میں ہائیڈریٹنگ اور ڈیٹوکسائفنگ عناصر بھی ہوتے ہیں ، جو جلد اور بالوں کو بھی فروغ دیتے ہیں۔

یہ جلد کے انفیکشن اور زخموں کے علاج میں کامیاب ہوسکتا ہے۔

. ورم میں کمی لاتے کا علاج۔

ورم میں کمی لانا ایک دردناک حالت ہے جہاں جسم کے مخصوص ٹشوز میں سیال بنتا ہے۔ مورنگا کی سوزش کی خصوصیات ورم میں کمی لانے کو روکنے میں موثر ثابت ہوسکتی ہیں۔

. جگر کی حفاظت کرنا۔

مورنگا جگر کو اینٹی ٹیوبرکولر ادویات سے ہونے والے نقصان سے بچاتا دکھائی دیتا ہے اور اس کی مرمت کے عمل کو تیز کر سکتا ہے۔

. کینسر کی روک تھام اور علاج۔

مورنگا کے عرق میں ایسی خصوصیات ہوتی ہیں جو کینسر کی نشوونما کو روکنے میں مدد دیتی ہیں۔ اس میں نیازیمیکن بھی شامل ہے ، جو ایک ایسا مرکب ہے جو کینسر کے خلیوں کی نشوونما کو روکتا ہے۔

. پیٹ کی شکایات کا علاج۔

Moringa نچوڑ کچھ پیٹ کے امراض کا علاج کرنے میں مدد کر سکتے ہیں ، جیسے قبض ، گیسٹرائٹس ، اور السرسی کولائٹس۔ مورنگا کی اینٹی بائیوٹک اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات مختلف پیتھوجینز کی نشوونما کو روکنے میں مدد کر سکتی ہیں ، اور اس میں وٹامن بی کی زیادہ مقدار ہاضمے میں مدد دیتی ہے۔

. بیکٹیریل بیماریوں کے خلاف لڑنا۔

اس کی اینٹی بیکٹیریل ، اینٹی فنگل اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات کی وجہ سے ، مورنگا نچوڑ سالمونیلا ، ریزوپس اور ای کولی کی وجہ سے ہونے والے انفیکشن کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔

. ہڈیوں کو صحت مند بنانا۔

مورنگا میں کیلشیم اور فاسفورس بھی ہوتا ہے ، جو ہڈیوں کو صحت مند اور مضبوط رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کی سوزش کی خصوصیات کے ساتھ مورنگا نچوڑ گٹھیا جیسی بیماریوں کے علاج میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے اور خراب ہڈیوں کو بھی ٹھیک کرسکتا ہے۔

. مزاج کی خرابیوں کا علاج

مورنگا ڈپریشن ، بے چینی اور تھکاوٹ کے علاج میں مددگار سمجھا جاتا ہے۔

. قلبی نظام کی حفاظت۔

مورنگا ایکسٹریکٹ میں پایا جانے والا طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ دل کے نقصان کو روکنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے اور دل کو صحت مند رکھنے کے لیے بھی دکھایا گیا ہے۔

. زخموں کو بھرنے میں مدد کرنا۔

مورنگا کا عرق زخموں کو بند کرنے کے ساتھ ساتھ نشانات کی ظاہری شکل کو کم کرنے میں مدد کے لیے دکھایا گیا ہے۔

. ذیابیطس کا علاج۔

مورنگا خون میں گلوکوز کی مقدار کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے ، اسی طرح پیشاب میں شوگر اور پروٹین کو بھی کم کرتا ہے۔ اس سے ہیموگلوبن کی سطح اور مجموعی طور پر پروٹین کے مواد کی جانچ کی گئی۔

. دمہ کا علاج

مورنگا کچھ دمہ کے حملوں کی شدت کو کم کرنے اور برونیکل رکاوٹوں سے بچانے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ یہ پھیپھڑوں کے بہتر کام اور مجموعی طور پر سانس لینے میں بھی معاون ثابت ہوا ہے۔

. گردوں کی خرابیوں سے حفاظت۔

اگر وہ مورنگا نچوڑ کھاتے ہیں تو لوگوں کو گردوں ، مثانے یا بچہ دانی میں پتھری پیدا ہونے کا امکان کم ہوتا ہے۔ مورنگا میں اینٹی آکسیڈینٹس کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو گردوں میں زہریلے کی سطح میں مدد کر سکتی ہے۔

. ہائی بلڈ پریشر کو کم کرنا۔

مورنگا میں isothiocyanate اور niaziminin ، مرکبات ہوتے ہیں جو شریانوں کو گاڑھا ہونے سے روکنے میں مدد دیتے ہیں ، جو بلڈ پریشر بڑھنے کا سبب بن سکتے ہیں۔

۔ آنکھوں کی صحت کو بہتر بنانا۔

مورنگا اپنی اینٹی آکسیڈینٹ لیول کی بدولت بینائی کو بہتر بنانے والی خصوصیات پر مشتمل ہے۔ مورنگا ریٹنا کی وریدوں کے پھیلاؤ کو روک سکتا ہے ، کیشکی جھلیوں کو گاڑھا ہونے سے روک سکتا ہے ، اور ریٹنا کی خرابی کو روک سکتا ہے۔

۔ انیمیا اور سکیل سیل بیماری کا علاج۔

مورنگا کسی شخص کے جسم کو زیادہ لوہے کو جذب کرنے میں مدد کر سکتا ہے ، لہذا اس کے خون کے سرخ خلیوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے۔ یہ سوچا جاتا ہے کہ پلانٹ کا عرق خون کی کمی اور سکل سیل بیماری کے علاج اور روک تھام میں بہت مددگار ہے۔

 

Moringa Oleifera

Ashwagandha in Urdu 

Moringa in Urdu 

مضر اثرات

کوئی بھی جو مورنگا کے استعمال پر غور کر رہا ہے اسے مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ پہلے ڈاکٹر سے بات کرے۔

مورنگا میں زرخیزی مخالف خصوصیات ہو سکتی ہیں اس لیے حاملہ خواتین کے لیے اس کی سفارش نہیں کی جاتی۔

بہت کم ضمنی اثرات کی اطلاع دی گئی ہے۔

Moringa in Urdu

خطرات

کچھ ادویات جن سے خاص طور پر آگاہ ہونا ضروری ہے وہ ہیں:

  • Levothyroxine: تائرواڈ کے مسائل سے نمٹنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ مورنگا پتی میں موجود مرکبات تائرواڈ کے کام میں مدد دے سکتے ہیں ، لیکن لوگوں کو اسے تائرواڈ کی دوسری دوائیوں کے ساتھ مل کر نہیں لینا چاہیے۔
  • کوئی بھی ادویات جو جگر کے ذریعے ٹوٹ سکتی ہیں: مورنگا نچوڑ کم ہو سکتا ہے کہ یہ کتنی جلدی ہوتا ہے ، جو مختلف ضمنی اثرات یا پیچیدگیوں کا باعث بن سکتا ہے۔
  • ذیابیطس کی دوائیں: ذیابیطس کی دوائیں بلڈ شوگر کو کم کرنے کے لیے استعمال کی جاتی ہیں ، جو مورنگا بھی مؤثر طریقے سے کرتی ہے۔ یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ بلڈ شوگر کی سطح بہت کم نہ ہو۔
  • ہائی بلڈ پریشر کی دوائیں: مورنگا بلڈ پریشر کو کم کرنے میں موثر ثابت ہوا ہے۔ بلڈ پریشر کو کم کرنے والی دیگر ادویات کے ساتھ مورنگا لینے سے یہ بہت کم ہو سکتا ہے۔

کیا یہ وزن کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے؟

شواہد سے پتہ چلتا ہے کہ مورنگا وزن میں کمی اور کنٹرول میں مؤثر ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کا وٹامن بی کا مواد ہموار اور موثر عمل انہضام میں مدد کرتا ہے اور خوراک کو توانائی میں تبدیل کرتے وقت جسم کی مدد کرسکتا ہے ، چربی کے طور پر ذخیرہ کرنے کے برعکس۔

مورنگا کے بارے میں سوچا جاتا ہے:

Moringa in Urdu

وزن میں کمی

کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سوزش کو روکتا ہے۔

  • جسم کو چربی کو توانائی میں تبدیل کرنے میں مدد کریں۔

تھکاوٹ کو کم کریں اور توانائی کی سطح کو بہتر بنائیں۔

تحقیق۔

تمام سپلیمنٹس کی طرح ، ریاستہائے متحدہ فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (ایف ڈی اے) مورنگا کی نگرانی نہیں کرتی ہے ، لہذا پاکیزگی یا معیار کے بارے میں خدشات ہوسکتے ہیں۔ اس کو سمجھنا ضروری ہے۔

Benefits of Ashwagandha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge