By | March 1, 2021
PHARMAPEDIA.PK

فلیجل کا استعمال پیچس روکنے کے لئے استعمال ہوتا ہے- دستوں کے لئے استعمال ہوتا ہے- کسی بھی دوائی کے سائیڈ فیکٹ یا معدے معدے کی خرابی بی سے بچنے کے لیے اضافی طور پر استعمال ہوتی ہے ہے ہے

میٹرو نیڈازول ایک اینٹی بائیوٹک ہے جو مختلف قسم کے انفیکشن کے علاج کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ یہ کچھ بیکٹیریا اور پرجیویوں کی افزائش کو روکنے کے ذریعہ کام کرتا ہے۔ یہ اینٹی بائیوٹک صرف کچھ بیکٹیریل اور پرجیوی انفیکشن کا علاج کرتا ہے۔ یہ وائرل انفیکشن (جیسے عام سردی ، فلو) کے ل. کام نہیں کرے گا۔ جب ضرورت نہ ہو تو کسی بھی اینٹی بائیوٹک کا استعمال مستقبل کے انفیکشن کے ل work کام نہ کرنے کا سبب بن سکتا ہے۔ میٹروانیڈازول بیکٹیریا (H. pylori) کی وجہ سے پیٹ / آنتوں کے السروں کے علاج کے دیگر ادویات کے ساتھ بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔

فلاجیل کا استعمال کیسے کریں
ڈاکٹر کے ہدایت کے مطابق یہ دوا منہ سے لے لو۔ پیٹ کی پریشانی سے بچنے کے ل this ، اس دوا کو کھانے یا پانی یا دودھ کا پورا گلاس لے کر کھائیں۔ خوراک آپ کی طبی حالت اور علاج کے جواب پر مبنی ہے۔

بہترین اثر کے ل this ، یکساں فاصلہ اوقات میں اس اینٹی بائیوٹک لیں۔ آپ کو یاد رکھنے میں مدد کرنے کے ل this ، ہر دن اسی دوا کو ایک ہی وقت میں لیں۔

اس دوا کو جاری رکھنا جاری رکھیں جب تک کہ پوری مقررہ ختم نہ ہوجائے ، یہاں تک کہ اگر علامات کچھ دن بعد غائب ہوجائیں۔ دوائیوں کو بہت جلدی روکنے کے نتیجے میں انفیکشن واپس آجاتا ہے۔

اگر آپ کی حالت برقرار رہتی ہے یا خراب ہوتی جاتی ہے تو اپنے ڈاکٹر کو بتائیں۔

Side Effects

چہرے ، سر درد ، پیٹ میں خرابی ، متلی ، الٹی ، بھوک میں کمی ، اسہال ، قبض ، یا آپ کے منہ میں دھاتی ذائقہ پیدا ہوسکتا ہے۔ اگر ان میں سے کوئی اثر آخری یا خراب ہوتا ہے تو ، اپنے ڈاکٹر یا فارماسسٹ کو فوری طور پر بتائیں۔

یہ دوا آپ کے پیشاب کو گہرا رنگ کرنے کا سبب بن سکتی ہے۔ یہ اثر بے ضرر ہے اور جب دوا بند کردی جاتی ہے تو غائب ہوجاتے ہیں۔

یاد رکھیں کہ آپ کے ڈاکٹر نے یہ دوا تجویز کی ہے کیونکہ اس نے فیصلہ کیا ہے کہ آپ کو فائدہ ضمنی اثرات کے خطرے سے زیادہ ہے۔ اس دوا کو استعمال کرنے والے بہت سے لوگوں کو سنگین ضمنی اثرات نہیں ہوتے ہیں۔

اگر آپ کے سنگین مضر اثرات ہیں تو اپنے ڈاکٹر کو فورا. بتائیں ، بشمول: کسی نئے انفیکشن کی علامت (جیسے گلے کی سوزش دور نہیں ہوتی ، بخار) ، آسانی سے چوٹنا / خون بہنا ، پیٹ / پیٹ میں درد ، تکلیف دہ پیشاب۔

اگر آپ کے بہت ہی سنگین مضر اثرات ہیں تو فوری طور پر طبی امداد حاصل کریں ، بشمول: غیر مستحکم ہونے ، دوروں ، دماغی / موڈ میں تبدیلی (جیسے الجھن) ، بولنے میں تکلیف ، بازو / ٹانگوں کی بے حسی / آنکھیں ، آنکھوں میں درد ، اچانک بینائی کی تبدیلی ، سر درد سخت یا دردناک گردن ہے۔

طویل عرصے سے یا بار بار ادوار کے ل this اس دوا کے استعمال کے نتیجے میں زبانی دباؤ یا نیا خمیر انفیکشن ہوسکتا ہے۔ اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اگر آپ کے منہ میں سفید پیچ ​​، اندام نہانی خارج ہونے والے مادہ میں تبدیلی ، یا دیگر نئی علامات محسوس ہوتی ہیں۔

اس دوا پر ایک انتہائی سنگین الرجک عمل شاذ و نادر ہی ہے۔ تاہم ، اگر آپ کو کسی سنگین الرجک رد عمل کی علامات دیکھیں ، تو فوری طور پر طبی مدد حاصل کریں ، جیسے: جلدی ، کھجلی / سوجن (خاص طور پر چہرے / زبان / گلے کی) ، شدید چکر آنا ، سانس لینے میں دشواری۔

یہ ممکنہ ضمنی اثرات کی مکمل فہرست نہیں ہے۔ اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ مذکورہ بالا اثرات آپ کو اوپر

دیئے گئے نہیں ہیں تو اپنے ڈاکٹر یا فارماسسٹ سے رابطہ کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge