Diabetes in Urdu

Diabetes in Urdu
November 15, 2020 No Comments Diabetes admin

ذیابیطس ایک بیماری ہے جس میں آپ کے خون میں گلوکوز ، یا بلڈ شوگر کی سطح بہت زیادہ ہے۔ گلوکوز ان کھانوں سے ہوتا ہے جو آپ کھاتے ہیں۔ انسولین ایک ہارمون ہے جو گلوکوز کو آپ کے خلیوں میں داخل ہونے میں مدد دیتا ہے تاکہ انھیں توانائی مل سکے۔ ٹائپ 1 ذیابیطس کے ساتھ ، آپ کا جسم انسولین نہیں بناتا ہے۔ ٹائپ 2 ذیابیطس کے ساتھ ، زیادہ عام قسم کا ، آپ کا جسم انسولین کو اچھی طرح سے نہیں بناتا یا استعمال نہیں کرتا ہے۔ کافی انسولین کے بغیر ، گلوکوز آپ کے خون میں رہتا ہے۔ آپ کو پیشاب کی بیماری بھی ہوسکتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کا بلڈ شوگر معمول سے زیادہ ہے لیکن ذیابیطس کہلانے کے ل enough اتنا زیادہ نہیں ہے۔ پیش گوئی سے متعلق ذیابیطس ہونے سے آپ کو ٹائپ 2 ذیابیطس ہونے کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔

وقت گزرنے کے ساتھ ، آپ کے خون میں بہت زیادہ گلوکوز ہونے سے شدید پریشانی پیدا ہوسکتی ہے۔ یہ آپ کی آنکھوں ، گردوں اور اعصاب کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ذیابیطس دل کی بیماری ، فالج اور یہاں تک کہ اعضاء کو دور کرنے کی ضرورت کا بھی سبب بن سکتا ہے۔ حاملہ خواتین ذیابیطس بھی حاصل کرسکتی ہیں ، جسے حمل ذیابیطس کہتے ہیں۔

اگر آپ کو ذیابیطس ہے تو خون کے ٹیسٹ ظاہر کرسکتے ہیں۔ ایک قسم کا ٹیسٹ ، A1C یہ بھی جانچ سکتا ہے کہ آپ اپنی ذیابیطس کا انتظام کس طرح کررہے ہیں۔ ورزش ، وزن پر قابو پانے اور کھانے کے منصوبے پر قائم رہنا آپ کی ذیابیطس پر قابو پانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آپ کو اپنے بلڈ گلوکوز کی سطح کی بھی نگرانی کرنی چاہئے اور اگر تجویز کی گئی ہو تو دوا بھی لیں۔

Tags
About The Author

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge