تناؤ سے جذباتی کھانے کو کیسے روکا جائے

کھانے کے لئے ہمارے تعلقات مضبوط ہیں
ہمیں زندہ رہنے کے ل eat کھانا چاہئے۔ لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ، ہمیں اپنے کھانے کے انتخاب میں خوشی مل گئی ہے۔ تناؤ کے اوقات کے دوران کھانا جذبات کو کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ لیکن اس پر عمل پیرا ہونے والا بائنج جرم جرم – دور کا صحت مند کھانے کی ہماری کوششوں کے راستے میں آتا ہے۔ “اپنے جذبات کو کھا جانا” روکنے میں آپ کی مدد کرنے کے لئے کچھ نکات اور ترکیبیں یہ ہیں۔

کچھ لوگ جب دباؤ میں ہوتے ہیں تو وہ کم کھاتے ہیں۔ جب چیزیں ٹھیک نہیں ہورہی ہیں تو دوسروں کو راحت والے کھانے یا چربی والے ناشتے میں خلل ڈالنے کی ضرورت ہے۔ کیونکہ اثر عارضی ہے ، جب آپ بھوکے نہیں ہوں گے ، یا اس کے بارے میں سوچے بغیر ، آپ کو کھانا کھاتے ہو سکتے ہیں۔ اس سے غیر صحت بخش فیصلے ہوسکتے ہیں۔ لہذا ہمیشہ اس بات سے آگاہ رہیں کہ آپ کیا کھا رہے ہیں اور آپ اسے کیوں کھا رہے ہیں۔

دن میں جو کچھ آپ کھاتے ہو اسے لکھ دیں۔ یہ بھی نوٹ کریں کہ آپ نے کب کھانا کھایا تھا اور جب آپ تھے تو آپ کہاں تھے۔ کھانے کی ڈائری آپ کی عادات اور نمونوں کو ٹریک کرنے میں مدد کرنے کا ایک بہترین ٹول ہے۔ کیا آپ کھانے کے درمیان ناشتہ کر رہے ہیں؟ کیا کھانا مستقل ساتھی ہے؟ آپ یہ دیکھنا شروع کریں گے کہ آپ کے کھانے کا انتخاب کتنا صحت مند ہے – یا غیر صحت بخش۔ ابھی تک بہتر ، اس سے آپ کو ایسے اہداف کا تعین کرنے میں مدد ملے گی جو واقعی میں مدد کرسکیں۔

اگر آپ نے ابھی ایک بہت بڑا کھانا کھایا ہے اور ابھی بھی نمکین کے لئے پہنچ رہے ہیں تو ، اپنے آپ سے پوچھیں: کیا آپ بھوکے ہیں ، یا آپ کے جذبات خواہشوں کا سبب بن رہے ہیں؟ آپ اس وقت تک کچھ مختلف کرنا چاہتے ہیں جب تک کہ آپ کی خواہش پوری نہ ہوجائے ، جیسے سیر کرو یا کسی دوست کو فون کرو۔ یا آپ کچھ پانی پینے کی کوشش کر سکتے ہو۔ ہوسکتا ہے کہ آپ کا جسم یہ بتانے کی کوشش کر رہا ہو کہ یہ پانی کی کمی ہے۔

یقینی بنائیں کہ آپ کے کنبے اور دوست ہیں جو تناؤ کے وقت آپ کو مثبت اور مرکوز رکھ سکتے ہیں۔ یہ آپ کو صحتمند طرز زندگی پر قائم رہنے میں واقعی مدد کرسکتا ہے۔ ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ جب لوگوں میں اعانت کے مضبوط نیٹ ورک ہوتے ہیں تو زیادہ تناؤ والی نوکریوں والے افراد کی ذہنی صحت بہتر ہوتی ہے۔

یقینی بنائیں کہ آپ کے کنبے اور دوست ہیں جو تناؤ کے وقت آپ کو مثبت اور مرکوز رکھ سکتے ہیں۔ یہ آپ کو صحتمند طرز زندگی پر قائم رہنے میں واقعی مدد کرسکتا ہے۔ ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ جب لوگوں میں اعانت کے مضبوط نیٹ ورک ہوتے ہیں تو زیادہ تناؤ والی نوکریوں والے افراد کی ذہنی صحت بہتر ہوتی ہے۔

غیر صحت بخش کھانے کو اپنے گھر سے دور رکھ کر ناشتہ کرنے کی خواہش کو دور کریں۔ جب آپ خریداری کرتے ہو تو برا انتخاب کرنے کی فکر کرتے ہو؟ صحت مند کھانے کی اشیاء کی ایک سخت گروسری کی فہرست پر قائم رہیں ، اور جب آپ بھوک لگی ہو یا خراب موڈ میں ہوں تو کبھی بھی گروسری اسٹور پر نہ جائیں۔

اگر آپ کو کھانے کے بیچ بھوک لگی ہو تو نیک بختوں کے لئے وافر مقدار میں فراہمی کریں۔ پھل ، سبزیاں جیسے کم چکنائی والی ڈپ ، گری دار میوے یا یہاں تک کہ اچھے پاپکارن بہترین ہیں۔ یا کھانے کی کم چربی والے ورژن آزمائیں جو آپ پہلے ہی لطف اٹھا رہے ہیں۔

اپنی ناکامیوں کا جنون نہ لیں۔ اس کے بجائے ، اپنی غلطیوں سے سیکھیں۔ ایک یا دو یادوں کو مزید تناؤ پیدا نہ ہونے دیں۔ اس کے بجائے ، بڑی تصویر پر توجہ دیں اور پہچانیں کہ آپ تناؤ کھانے کے چکر کو کس طرح توڑ سکتے ہیں۔

اگر آپ پیزا کو ترس رہے ہیں تو ، ٹماٹر کی چٹنی ، سبزیوں ، اور پارٹ سکیم موزاریلا کو پیٹا روٹی پر ڈالنے کی کوشش کریں۔ واقعی ٹیکوس چاہتے ہیں؟ پھلیاں ، ٹماٹر ، پنیر اور گرم چٹنی استعمال کرکے اس کے بجائے ٹیکو سلاد بنائیں۔ اگر آپ کے پاس میٹھا دانت ہے تو ، متبادل چیز کے طور پر اصلی چیز یا منی آئس کریم سلاخوں کے “فن سائز” ورژن استعمال کریں۔ آپ اپنی غذا کو خراب کیے بغیر اپنے پسندیدہ کھانے کی خوشنودی حاصل کریں گے۔

جب کھانے کی خواہش آپ کو مار دیتی ہے تو ، آرام کرنے کی کچھ تکنیک آزمائیں۔ دھیان سے دھیان سے تناؤ کو کم کیا جاسکتا ہے اور اس تسلسل سے لڑنے میں مدد ملتی ہے جو تناؤ کھانے کو متحرک کرتی ہے۔ بیٹھنے اور اپنے خیالات اور سانس لینے کا مشاہدہ کرنے کیلئے پرسکون جگہ منتخب کریں۔ فیصلہ نہ کریں کہ آپ کیسا محسوس کرتے ہیں۔ ذرا غور کریں کہ آپ کیا سوچ رہے ہیں اور اپنی توجہ اپنی سانسوں تک واپس لائیں۔

ایک اچھی ورزش آپ کے جسم کو اینڈورفنس نامی کیمیکل بنانے کے لئے متحرک کرتی ہے جو آپ کو پرسکون اور راحت بخشنے کے ل your آپ کے دماغ کے ساتھ تعامل کرتے ہیں۔ مزید یہ کہ یہ آپ کو اپنے بارے میں اچھا محسوس کرے گا۔ اپنے جسم پر پہننے اور آنسو پھینکنے کی فکر ہے؟ یوگا یا تائی چی کو آزمائیں۔ اچھ sweے پسینے کو کام کرنے کے وہ دونوں کم اثر انداز ہیں۔

اپنے کھانے کی عادات پر اپنے ڈاکٹر یا دماغی صحت کے کسی پیشہ ور سے بات کرنے سے گھبرائیں۔ وہ آپ کو یہ سمجھنے میں مدد کے ل therapy تھراپی اور نکات مہیا کرسکیں گے کہ آپ کے تناؤ کا کیا سبب ہے۔ وہ آپ کو بہتر کھانے کا انتخاب کرنے اور اپنے صحت مند اہداف تک پہنچنے کے طریقوں کے بارے میں بھی نظریات دے سکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge